2010. május 14., péntek

Kis-csigák

A héten nagymama lettem. Van két csigám, két  afrikai óriáscsiga. Kábé két éve vettem őket szeptemberben. mivel hím-nősek két fiu nevet kaptak ők lettek Greg és Jimmy. A héten észre vettem valamit a földben kis hungarocell golyokat, közelebb mentem hát nem azok voltak, hanem csiga tojások. A tojásokon kívül volt már kikelve egy halom kicsi csigusz is. Egy kis kupacban voltak a terrárium falán, még nagyon picikék, nagyon aranyosak.
már az alőző csigámmat is próbáltam szaporítani egy kölcsönbe kapott "szexrabszolgával" , de nem jött össze, most annyira sikeresek voltak hogy volt egy adag tojás, egy adag kikelt csiga és egy adag amiben volt ami még tojás volt és volt ami már i volt kelve. Sajnos a tojásokat ki kellett dobnom mert ennyit egyszerűen nem tudok etetni, és jön is a vizsgaidőszakom.

1 megjegyzés:

  1. Cigabiga gyere ki ég a háza ide ki!
    Persze az enyémek csak esznek és nyáladzanak...semmi haszon belőlük.
    Viszont te nyithatsz egy francia konyhát :D

    VálaszTörlés

Rendszeres olvasók