2010. május 27., csütörtök

??

Miért van az, hogy ha az ember megigér valamit amit nem csinál meg, aztán rá fogja valami másra???
Az egyik szaktársam megigérte, hogy kiír nekem egy dvd-t, ami kell a vizsgára. Pontosabban a vizsgát kiváltandó házidolgozat írásához. Ez volt még áprilisban. A leadás határideje nem egészen 15 nap múlva van. Mindig azt mondta "Elfelejtettem", vagy "mikor ráirtam az sms-t már nem ment haza".  Erre múlt héten közli velem, hogy elromlott a dvd írója és ezért nem tudja kiirni nekem a filmet. Kérdem én, ha tudta, hogy nem jó az irója, akkor mért nem szólt hamarabb?? Mert nem hiszem, hogy nem tudta, kizártnak tartom. Máshonnan is megtudtam volna szerezni, de most vizsgaidőszakban szinte lehetetlen.
De ő behozza pendrive-on. Jó - mondom- remélem ezzel már nem lesz gond. Én naiv lélek. Szóltam mikor megyek be a suliba és megkértem hogy jöjjön be, ennyit -gondoltam- megtehetne. Hát nem, újabb kifogás, nem tud bejönni.
Meg se lepődtem, inkább csak csalódtam....
Miért vannak ilyen emberek??
Ha emiatt nem lesz meg a filmelmélet vizsgám leverem rajta......

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók